| Author |
Topic  |
|
|
chupkesey
New Member

status: Offline
Posted - 17 March 2005 : 21:46:41
|
KU DU TÆNKE DIG AT TAG PÅ ELLER TAB DIG?
Så kig forbi www.v123.webbyen.dk
TAK!
|
Country:
| Posts: 54 |
|
|
|
desi_dhamaka
Senior Member

|
Posted - 17 March 2005 : 23:03:38
|
Man kan da ik se noget om tage på....
|

*~~ÿëh Ðünî¥å, ÿëh Mëhîl, Më®ë Kååm Kî Nåhî~~*

|
|
Country: Denmark
| Posts: 1828 |
 |
|
|
Shahzadi_Gulbadan
Tha 1 & Only

|
Posted - 17 March 2005 : 23:13:20
|
Jeg fik et papir idag i posten (i blandt reklamerne) om nogle der søger personer som seriøst vil tabe sig.. et eller andet fra idealvaegt.dk ... er det, det samme på den hjemmeside du viser? det ser sådan ud :) der står på hjemmesiden idealvaegt.dk at man ska skrive ind til dem og de vil sortere hvem de vil tage sig af og hvem de ikke synes er "egnet" nok.. Er der aldersgrænser??
|
    |
|
| Posts: 1169 |
 |
|
|
Mast ladki
Masti Ki Mast Member

|
Posted - 18 March 2005 : 16:15:29
|
quote: Originally posted by desi_dhamaka
Han/Hun mente det nok ikke..:D
|
Made by Myself..
Pakistan ka matlab kiya lai laha ilalah..Pakisyan Zindabad.. |
|
| Posts: 3105 |
 |
|
|
Miss K
VIP Member

|
Posted - 18 March 2005 : 17:47:37
|
Tak for siden..
|
/Miss K
 Go EaSt Go WeSt MiSs K iS tHe BeSt...!!! |
|
| Posts: 3795 |
 |
|
|
chupkesey
New Member

|
Posted - 20 March 2005 : 12:51:17
|
quote: Originally posted by desi_dhamaka
nej, for vi har ikke fået taget nogle billeder derfor mangler vi at sæt billeder af dem som har taget på.... men kommer på et eller andet tidspunkt. men der findes eller er nogle produkter som vi sælger for at tage på.. og jeg har en kunde som jeg lige har sat igang.
|
|
Country:
 |
|
|
chupkesey
New Member

|
Posted - 20 March 2005 : 13:00:51
|
quote: Originally posted by Shahzadi_Gulbadan
Jeg fik et papir idag i posten (i blandt reklamerne) om nogle der søger personer som seriøst vil tabe sig.. et eller andet fra idealvaegt.dk ... er det, det samme på den hjemmeside du viser? det ser sådan ud :) der står på hjemmesiden idealvaegt.dk at man ska skrive ind til dem og de vil sortere hvem de vil tage sig af og hvem de ikke synes er "egnet" nok.. Er der aldersgrænser??
Når ok..jamen der er meget igang her på det sidst angående vægt fra forskellig vriksomheder. Virksomhed som jeg arb for har kunder i 59 lande.. har alt for mange kunder total mange men i dk er der kun 20.000 så vi er igang med at finde flere og hjælpe dem som meget som vi nu kan. Jeg er også selv igang med prøv produkterne allerede en uge efter kan man mærk at du ikke er træt så meget som før, hovedpin osv... du følger dig let... men hvis nu du ikke synes at du føler til godt tilpas er der 30 dags fuld retur. Du får penge tilbage :)
|
|
Country:
 |
|
|
chupkesey
New Member

|
Posted - 20 March 2005 : 13:02:23
|
quote: Originally posted by Miss K
Tak for siden..
det var så lidt :)
|
|
Country:
 |
|
|
ASPREY
Moderator

|
Posted - 21 March 2005 : 17:33:56
|
quote: Originally posted by chupkesey
quote: Originally posted by Shahzadi_Gulbadan
Når ok..jamen der er meget igang her på det sidst angående vægt fra forskellig vriksomheder. Virksomhed som jeg arb for har kunder i 59 lande.. har alt for mange kunder total mange men i dk er der kun 20.000 så vi er igang med at finde flere og hjælpe dem som meget som vi nu kan. Jeg er også selv igang med prøv produkterne allerede en uge efter kan man mærk at du ikke er træt så meget som før, hovedpin osv... du følger dig let... men hvis nu du ikke synes at du føler til godt tilpas er der 30 dags fuld retur. Du får penge tilbage :)
uhhhh er du sikker på at det ikke er lykkepiller du spiser, hahaha. Ej ok sorry , it was a very bad joke :))) Men pas nu på du ikke får nogle bivirkninger eller abstinenser 
|
/ASPREY

|
|
Country: United Kingdom
| Posts: 736 |
 |
|
|
chupkesey
New Member

|
Posted - 21 March 2005 : 22:36:22
|
aisi koi baat hui skal du/I nok får beskem om.. par itne loog yeh produkts use karte hai shakayat koi nahi mili abhi tak!
|
|
Country:
 |
|
|
Malik Saab
Average Member

|
Posted - 21 March 2005 : 23:20:54
|
 20 jumps rozana .. rakhay tandrusd or tawana : D
Hi folks .. Why are ya wasting ur time on such products etc etc .. Do as I say :P Do daily exercise:
4 sets of Abdominal crunches (2 with legs in the air for lower abs, 2 wiv down for upper ones), 120 in all 4 sets of Pushups ( 2 wiv close hands 2 wiv wide open), 60 in all 100 Situps run minimum 5 km a day do som fly exercises,
Just do these things for abt two months u will be kipli kupli kipli duu Mashwara muft ha ;) tata Hislen MAlik Saab
|

"Float like a butterfly and sting like a bee" Malik Saab |
|
| Posts: 897 |
 |
|
|
chupkesey
New Member

|
Posted - 22 March 2005 : 11:59:22
|
quote: Originally posted by Malik Saab
 20 jumps rozana .. rakhay tandrusd or tawana : D
Hi folks .. Why are ya wasting ur time on such products etc etc .. Do as I say :P Do daily exercise:
4 sets of Abdominal crunches (2 with legs in the air for lower abs, 2 wiv down for upper ones), 120 in all 4 sets of Pushups ( 2 wiv close hands 2 wiv wide open), 60 in all 100 Situps run minimum 5 km a day do som fly exercises,
Just do these things for abt two months u will be kipli kupli kipli duu Mashwara muft ha ;) tata Hislen MAlik Saab
hahahahahahahaha   
|
|
Country:
 |
|
|
miss world
Average Member

|