| Author |
Topic  |
|
Minnie
Beautytherapist

status: Offline
|
Posted - 18 October 2004 : 17:13:53
|
quote: Originally posted by sharabi
hej min jeg har problemer med søvn! har du nogen gode råde til hjælpe en stakkels en.
Hej Sharabi
Du kan prove at drikke et glas varm maelk med honning inden du ligger dig til at sove :) det bor hjaelpe...
|
|
Country: Denmark
| Posts: 1073 |
 |
|
|
Dilruba
Starting Member
|
Posted - 03 January 2005 : 01:42:33
|
Hey Minnie,
hvad angår ansigts-hudpleje, har j i en periode brugt Garnier serien, men cleanser, toner og cream. Men min hud er lidt ekstra tør på siderne, så j er skiftet over til Body shops serie me en rigere creme og Jojoba cleanser og crem, samt toner. Hvis du sku sammelnligne Clinique's serie med denne body shop, hva mener du så?
Og hvilke kur er der til fødder? kan du forklare nærmere, også om hændernes kur, altså til fugtighed osv.
hvor ofte vil du mene man har brug for en dybderens? er massage nødvendig ( j ved d er godt for cirkulationen ) ? hvor ofte ska man bruge maske og hvilken type ?
tak
|
Yeh dil yeh paagal dil mera, kyun bujh gaya? AWARGI Is dasht mein ik shehr tha, woh kya hua? AWARGI http://www.tribuneindia.com/2001/20011223/spectrum/govinda.jpg |
|
Country: United Kingdom
| Posts: 37 |
 |
|
|
Baby
Average Member

|
Posted - 03 January 2005 : 11:29:59
|
Hej Minnie....og jer andre... er der nogen af jer der ved hvor kosmetik skolen ligger...evt. nr. skal hjælpe en med at finde addressen tænkte kunne spørge Masti ´folk ;) /Baby
|
 |
|
Country:
| Posts: 974 |
 |
|
|
Pakeezaa
Massi Red Chilli

|
Posted - 03 January 2005 : 12:45:09
|
quote: Originally posted by Minnie
quote: Originally posted by Pretty Woman
Hi Minnie..
Styrker olie overhoved håret, hvis man bruger det?? Hvilke slags olie skal man bruge, for jeg har prøvet det før, men synes ikke at det har hjulpet.. Hvad hjælper det mod??
Hej Pretty woman
Der er delte meninger om ved brug af olie.... Nogle siger det styrker håret andre siger det svækker ......
Men olie er især godt , hvis man gerne vil øge blodcirkulationen i hovedebunden... og hvis man gerne vil have "SAKUUN" -:))) hvis man har en tør hovedebund hjælper olie , til at blødgøre det ....
Jeg synes personligt at kokos olie eller " KALUNJI" ka teel er ret go.
jeg har tørt hovedbund og taber mange hår...så jeg er begyndt at bruge KALUNJU ka teel og det hjælper.
|

Maine Dil Ko Lakh Samjhaya Ke E Dil Unko Yaad Karna Chod De, Par Dil Ke Har Kone Se Awaz Ayi, Yahan To Har Saans Mein Woh Base Hain To Kya Saans Lena Chod De?

Smile Is Da 2nd Best Thing U Can Do Wid Ur Lips! |
|
| Posts: 1604 |
 |
|
|
Minnie
Beautytherapist

|
Posted - 17 February 2005 : 01:07:34
|
quote: Originally posted by Dilruba
Hey Minnie,
hvad angår ansigts-hudpleje, har j i en periode brugt Garnier serien, men cleanser, toner og cream. Men min hud er lidt ekstra tør på siderne, så j er skiftet over til Body shops serie me en rigere creme og Jojoba cleanser og crem, samt toner. Hvis du sku sammelnligne Clinique's serie med denne body shop, hva mener du så?
Og hvilke kur er der til fødder? kan du forklare nærmere, også om hændernes kur, altså til fugtighed osv.
hvor ofte vil du mene man har brug for en dybderens? er massage nødvendig ( j ved d er godt for cirkulationen ) ? hvor ofte ska man bruge maske og hvilken type ?
tak
Hej dilruba.... Jeg har ikke prøvet bodyshops hudpleje serie , så jeg har ingen anelse om hvordan den er .... Angående Clinique har de god cleanser samt toner ... den er meget mild og perfekt til sart hud....
Det godt at bruge en ekstra fedtet creme til ansigtet hvis du især er lidt tør i siderne...det vigtigt at give huden fugt ...
2) En god fodkur.... jeg vil anbefale simpelthen er at du tager en stor balje med varm vand.. putter en spiseske fodsalt i.. og dypper dine fødder i 20 min.... efterfølgende bruger du en foot scrub og scrubber dine fødder med denne... hvis du har lidt hår hud .. bør du scrubbe fødderne med en fodsvamp...derefter klip alle dine tå negle og massere dem med matas fod creme , som lindrer og gør fødderne bløde...
en anden metode er os at massere fødderne med fodcreme inden du sover og tag nogle sokker på.... næste dag når du står op er dine fødder silkebløde....
angående en god kur til denne hænder :Giv dine hænder en oliekur , f.eks med jomfru oliven olie .. du skal tage til apoteket og købe dig nogle bomuldshandsker . Derefter skal du dyppe handskerne i olien og presse den resterende olie væk med hænderne. Tag handskerne på og tag dem af efter et pr timer ....
3)Man kan få brug for en dybderens en gang om mdr ....udover det er det sundt for huden hvis man bruger peeling til at fjerne døde hudceller, 1 gang om ugen. peeling er os en slags maske... udover det kan du bruge muddermaske som også er sundt .
Det er svært at anbefale en speciel maske.. det afhænger virkelig af hvilken hudtype du har ...
|

Minnie Pinnie
PAPPU YAAR TANG NA KARR 786 |
|
| Posts: 1073 |
 |
|
Topic  |
|
|
|